MODERNIZACE TRAMVAJOVÉHO PODVOZKU T3 SUM - pro SKD TRADE, a.s. Praha

Projekce a konstrukce:

 

 

2008

 

 

Charakteristika výrobku:

Modernizace tramvajového trakčního podvozku typu T3 SU pro rozchod 1520 mm (nové označení T3 SUM).

Smyslem modernizace bylo maximální zvýšení užitných vlastností modernizovaného podvozku s maximálním využitím původních (nově vyráběných, či modernizovaných) komponent. V modernizovaném podvozku byly použity:

 

- trakční motory typu ATM 070 s kotoučovou brzdou DAKO M1 s původními brzdiči, se zavěšením motoru vzor T3 Bratislava

- nově koncipovaný rám podvozku  vzor T6A5 Praha a T3 Bratislava, provedení vnitřní

- dvojkolí s modernizovanou hypoidní převodovkou s převodem 7,36 a torzní vzpěrou vzor T3 Bratislava

- původní kolébka, upravená pro příčné tlumení s hydraulickými tlumiči P8R 100.63.63 a svislými tlumiči vzor T6A5 Praha a lepším přístupem k mazacím místům na kolébce

- nová kolejnicová brzda FC 41 a její zavěšení

- nový přenos tažných sil z rámu podvozku na kolébku s dispozicí dle vzoru T6A5 Praha

- nové primární vypružení včetně vedení dvojkolí kyvnými rameny s příčnými narážkami vzor T6A5 Praha

- nové sekundární vypružení s příčným tlumením vzor T6A5 Praha

- nové upevnění blatníků vzor T3 Bratislava

- původní kardanový hřídel byl nahrazen provedením, jehož specifikace vyplynula z rozměrové studie s preferencí provedení T3 Bratislava

Modernizace tramvajového podvozku T3 SUM byla provedena pod vedením SKD TRADE, a.s.


  T3SUM

 

Parametry podvozku:

 

 

 

 

 

  

Rozchod

 

1520

 

mm

 



KLL-konstrukční kancelář, s.r.o.
Ostrava

REFERENČNÍ LIST
Vyrobeno podle projekční a dílenské dokumentace KLL

Oprašovací předloha a kolejiště pro převáděcí vůzNaviják transformátorových pásů