ŠROTOVÝ VŮZ 115 t - pro firmu MAN-GHH, Oberhausen, BRD
Kontrakt uzavřen: | únor 1995 | |||
Projekce a konstrukce: | březen až červen 1995 | |||
Výroba: | UNEX, a.s. - Uničov, 1995 až 1996 | |||
Zahájení provozu: | PEINE BRD, 1996 |
Charakteristika výrobku: |
Vůz je určen pro převoz
šrotového koše mezi šrotištěm a elektroocelárnou.
Vůz jezdí po kolejišti s přímými úseky i oblouky. Vůz má dvourámovou konstrukci. Spodní svařovaný rám je uložen odpruženě na dvou nápravách. Jedna náprava je volná, druhá náprava je poháněná hydromotorem přes převodovou skříň. Horní svařovaný rám je uložen na čtyřech vážících dózách uložených na spodním rámu. Zdrojem tlakového oleje pro hydromotor pohonu pojezdu vozu je čerpadlo poháněné dieselmotorem umístěným na voze. Exponovaná místa vozu jsou chráněna kryty. Vůz je řízen dálkově (rádiem), koncové polohy vozu jsou jištěny ultrazvukovými čidly umístěnými na voze. |
Parametry zařízení: | ||||||
Nosnost vozu | 115 | t | ||||
Hmotnost vozu | 24 | t | ||||
Rychlost pojezdu | 60 | m/min | ||||
Délka pojezdu | 500 | m | ||||
Výkon dieselmotoru | 55 | kW | ||||
Min. poloměr oblouku tratě | 50 | m |
KLL-konstrukční
kancelář, s.r.o. Ostrava |
REFERENČNÍ
LIST Vyrobeno podle projekční a dílenské dokumentace KLL |