STRUSKOVÝ VŮZ 95 t - pro VSŽ, a.s. - Košice, Slovensko
Kontrakt uzavřen: | duben 1991 | |||
Projekce a konstrukce: | květen až červenec 1991 | |||
Výroba: | MSV, a.s. - Studénka, 1992 | |||
Zahájení provozu: | VSŽ, a.s. - Košice, 1992 |
Charakteristika výrobku: |
Vůz je určen pro převoz
struskové pánve z místa manipulace s pánví pod
konvertor a zpět. Vůz jezdí po přímém kolejišti. Vůz má dvourámovou konstrukci. Spodní rám je svařenec uložený neodpruženě na čtyřech pojezdových kolech poháněných elektromechanickými pohony. Na spodním rámu je uložen svařovaný rám horní opatřený na exponovaných místech žáromateriálem chránícím vůz proti rozstřiku strusky vylévané z konvertoru do struskové pánve. Obě čela vozu jsou opatřena radlicemi s elektromechanickými pohony umožňujícími zdvih a spuštění radlic. Radlice čistí kolejový kanál (prostor mezi kolejnicemi) od strusky, která se rozstřikuje při klopení konvertoru. Přívod elektrického proudu na vůz je zajištěn kabelem navíjeným na samonavíjecí buben umístěný na OK haly, koncové polohy vozu jsou jištěny spínači. |
Parametry zařízení: | ||||||
Nosnost vozu | 95 | t | ||||
Hmotnost vozu | 54 | t | ||||
Rychlost pojezdu | 0,85 | m/s | ||||
Rychlost zdvihu (spouštění) radlice | 6 | cm/s | ||||
Délka pojezdu | 30 | m | ||||
Výkon motorů pohonů pojezdu | 2x 27 | kW | ||||
Výkon motorů pohonů radlic | 2x 2,2 | kW |
KLL-konstrukční
kancelář, s.r.o. Ostrava |
REFERENČNÍ
LIST Vyrobeno podle projekční a dílenské dokumentace KLL |