REKONSTRUKCE PŘEVÁŽECÍHO VOZU 20 t - pro NH, a.s. - Ostrava
Kontrakt uzavřen: | červen 1996 | |||
Projekce a konstrukce: | červen až červenec 1996 | |||
Výroba: | NH, a.s. Ostrava, leden až březen 1997 | |||
Zahájení provozu: | NH, a.s. Ostrava, duben 1997 |
Charakteristika výrobku: |
Vůz je určen k
převážení souprav válců válcovací stolice mezi
halou pro výměnu válců a halou s válcovací tratí.
Vůz jezdí po přímém kolejišti. Rekonstrukce vozu zahrnuje úpravu horní plochy rámu vozu a instalaci pohonné jednotky na vůz. Pohonná jednotka vozu je elektromechanická, přívod elektrického proudu na vůz zajišťuje elektrický kabel uchycený na samonavíjecím bubnu na voze. Koncové polohy vozu jsou jištěny spínači. |
Parametry zařízení: | ||||||
Nosnost vozu | 20 | t | ||||
Rychlost pojezdu vozu | 0,27 | m/s | ||||
Výkon motoru pohonu pojezdu | 1,1 | kW | ||||
Délka pojezdu | 14 | m |
KLL-konstrukční
kancelář, s.r.o. Ostrava |
REFERENČNÍ
LIST Vyrobeno podle projekční a dílenské dokumentace KLL |