ŽELEZNIČNÍ PÁNVOVÝ VŮZ 325 t - pro NH, a.s. - Ostrava
Kontrakt uzavřen: | červen 1996 | |||
Projekce a konstrukce: | červenec 1996 až únor 1997 | |||
Dodavatel: | INTERCOMERCE, s.r.o. Ostrava, 1997 | |||
Zahájení provozu: | NH, a.s. Ostrava, 1997 |
Charakteristika výrobku: |
Železniční pánvový
vůz je určen pro převoz pánve s tekutou ocelí. Je
tažen po speciální trati lokomotivou. Vůz má osm dvounápravových železničních podvozků. Vždy dva podvozky jsou spřaženy svařovaným mezimostem uloženým na plochých tornách. Dvojice mezimostů je spřažena svařovaným mostem uloženým na kulových tornách. Dvojice mostů je spřažena svařovaným hlavním rámem uloženým na kulových tornách. Vůz je vybaven vzduchovými brzdami. Kontejnéry s tlakovými láhvemi argonu, které jsou umístěny na voze, umožňují homogenizaci oceli v pánvi během jejího transportu na voze. |
Parametry zařízení: | ||||||
Nosnost vozu | 325 | t | ||||
Hmotnost vozu-ocelové části | 145 | t | ||||
Hmotnost vyzdívky | 20 | t | ||||
Počet náprav | 16 | |||||
Počet brzděných náprav pneumaticky | 8 | |||||
Počet brzděných náprav ručně | 2 | |||||
Rozvor náprav v dvojosém podvozku | 1 150 | mm | ||||
Rozchod kol | 1 435 | mm | ||||
Min. radius koleje | 150 | m | ||||
Nápravová síla na kolej | 300 | kN | ||||
Max. rychlost vozu s plnou pánví | 10 | km/h | ||||
Max. rychlost vozu s prázdnou pánví | 20 | km/h | ||||
Max. rychlost prázdného vozu | 30 | km/h | ||||
Délka vozu přes nárazníky | 25,5 | m |
KLL-konstrukční
kancelář, s.r.o. Ostrava |
REFERENČNÍ
LIST Ocelová konstrukce mimopodvozkové části vyrobena podle návrhové a dílenské dokumentace KLL |