VŮZ 50 t PRO POKLOP KESONU - pro VÍTKOVICE, a.s. - Ostrava
Kontrakt uzavřen: | říjen 1997 | |||
Projekce a konstrukce: | květen až červen 1997 | |||
Výroba: | Krušnohorské strojírny, 1998 | |||
Zahájení provozu: | Vítkovice, a.s., květen 1998 |
Charakteristika výrobku: |
Vůz je určen pro
zvedání, spouštění a transport poklopu kesonu po
přímém kolejišti z polohy nad osou kesonu do
záložní polohy a zpět. Vůz má dvourámovou konstrukci. Spodní svařovaný rám je uložen neodpruženě na čtyřech pojezdových kolech. Dvě kola jsou volná, dvě kola jsou poháněna samostatnými elektromechanickými pohonnými jednotkami. Horní svařovaný rám je uložen na spodním rámu na třech bodech. Dva body jsou tvořeny čepovými spoji, kolem kterých se rám horní natáčí vůči rámu spodnímu, třetím bodem je horní oko přímočarého hydromotoru, který zajišťuje natáčení horního rámu (spodní oko přímočarého hydromotoru je uloženo na spodním rámu). V horním rámu je zavěšen otočně poklop kesonu. Horní poloha horního rámu je zajištěna dvěma aretačními kyvnými rameny ovladanými pneumatickými válci. Hydraulická stanice pro přímočarý hydromotor je umístěna na voze. Přívod elektrické energie a tlakového vzduchu je proveden řetězem firmy Kabelschlepp umístěným podél dráhy pojezdu vozu. Koncové polohy vozu jsou jistěny spínači. |
Parametry zařízení: | ||||||
Nosnost vozu | 50 | t | ||||
Hmotnost vozu | 19 | t | ||||
Převážený náklad | poklop kesonu | |||||
Rychlost pojezdu | 0,2 | m/s | ||||
Délka pojezdu | 5 | m | ||||
Výkon motorů pojezdu | 2x 2,2 | kW | ||||
Pohon zdvihu | HV f125/f90-550 | |||||
Pohon aretačních ramen | 2x pneuválec f80-100 | |||||
Přívod energií | řetěz fy. Kabelschlepp | |||||
Napěťová soustava | 380 | V | ||||
50 | Hz |
KLL-konstrukční
kancelář, s.r.o. Ostrava |
REFERENČNÍ
LIST Vyrobeno podle projekční a dílenské dokumentace KLL |